Versetul zilei

5 august 2011

Noapte buna !

  "La toti ni-e greu dar nu la fel"
...este expresia unui coleg de al meu de servici.
La inceput am zambit cand am auzit-o in urma cu ceva ani....dar oridecate ori discutam de problemele noastre sau ale altcuiva...el repeta din nou...."La toti ni-e greu dar nu la fel"
Asa am inceput sa analizez foarte bine expresia....si am constatat ca zice un mare adevar.
   Fiecare dintre noi avem probleme.De multe ori ni se pare ca Dumnezeu este surd la strigatul nostru.Alta data avem impesia ca Dumnezeu nu stie exact ceea ce avem nevoie....
   Se intampla sa cerem ceva...si primim altceva. Si atunci ne intrebam....ce face Dumnezeu...?
Unde este cand noi strigam catre El...?
Il strigam suficient de tare ca sa ne auda...?
Vrei sa stii....cat mai dureaza rezolvarea lor.....?


AICI ESTE RASPUNSUL....
Distanta intre problemele tale si rezolvarea lor, este aceeasi distanta intre genunchi si podea!




Dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, 
şi se va abate de la căile lui rele – îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara.
2 Cronici 7:14



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu