Versetul zilei

27 august 2011

Ispita !

...incercam sa citesc asta seara ceva....am citit multe articole...unele bune...unele chiar foarte bune....dar am citit  ceva care mi-a atras atentia in mod deosebit si mi-a placut comparatia facuta...referitoare la ISPITE.
  Care nu se confrunta cu ele...?
In fiecare zi suntem expusi in fata lor..in fiecare zi diavolul are treaba  multa ..in mod special cu noi "crestinii",dar important este sa fim pregatiti in fiecare zi pentru atacurile sale.Este la fel ca si-n viata de zi cu zi...dealtfel trebuie sa fii pregatit pentru orice posibila problema care poate sa apara ,si care iti poate marca viata intr-un fel sau altul...dar fiind pregatit ..nimic nu te poate lua  prin surprindere.
Mai jos sunt redate  cateva...atitudini ,daca le pot spune asa..in fata posibilelor incercari si ispite.


Un scriitor american a publicat o "Autobiografie în cinci capitole scurte". 
Capitolul I 
Ma plimb pe strada. 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca. 
Cad în ea. 
Sunt pierdut... Sunt neputincios. 
Nu e greseala mea. 
Imi va trebui mult ca sa pot iesi afara din ea. 
Capitolul II 
Ma plimb pe aceeasi strada. 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca. 
Ma fac ca n-o vad. 
Cad în ea din nou. 
Nu-mi vine sa cred ca ma aflu din nou în acelasi loc, dar nu e vina mea. 
Imi va trebui înca mult timp ca sa ies afara. 
Capitolul III 
Ma plimb pe aceeasi strada. In mijlocul trotuarului este o groapa adanca. 0 vad ca este acolo. 
Cu toate acestea cad în ea... este un obicei deja. Ochii îmi sunt deschisi. Stiu unde ma aflu. Este greseala mea. Ies afara imediat. 
Capltolul IV 
Ma plimb pe aceeasi strada. 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca. 
O ocolesc
Capitolul V 
Ma plimb pe alta strada.
 



   Care este reactia mea in fata gropii..?
   Care este reactia ta in fata gropii...?


                          O  noapte linistita !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu