Versetul zilei

11 iulie 2011

Gaseste-ti talantul !

   In fiecare din noi sta ascuns  un talant pe care Dumnezeu l-a asezat...dar poate multi nu l-am descoperit.NU exista om ..in care Dumnezeu sa nu fii asezat ceva bun si de folos care sa poata sa ii aduca slava lui Dumnezeu,important este sa descoperim in primul rand ce talant avem ...iar apoi sa vedem ...daca ceea ce a pus El in noi ii aduce cinste sau nu
     "Fiecare din  voi sa slujeasca altora dupa darul pe care l-a primit"  1 Petru 4:10
 Trebuie sa recunosc ca am momente in care stau si  ma intreb ce vrea Dumnezeu cu mine....ce planuri are..???
   De multe ori nu ma regasesc si parca mi-este atat  de greu sa ma adun.Imi este greu sa imi adun gandurile ...imi este greu uneori sa ma las caluzita de soapta Duhului ....si  ma intreb de ce ?..sa fie oare teama....?
Intr-una din cartile sale ,Max Lucado  spunea :
" Noi existam pentru a-l prezenta pe Dumnezeu si pentru a arata Slava LUI"
   Intrebarea este ...
   Pentru ce exist eu....?
   Vreau sa stau la dispozitia Lui ?
   Viata mea pe care o traiesc zi de zi,ii aduce cinste lui Dumnezeu ?
   Sunt o unealta in Mana LUI si ma las folosit dupa Voia Sa?


   Doamne,stiu ca nu  sunt  intotdeauna la nivelul pe care tu il doresti.Nu intotdeauna viata mea ti-a adus cinste, si am momente in care bajbai cu mainile intinse cautandu-te.Vreau sa te simt alaturi de mine in fiecare clipa,iar TU.... imi doresc sa ramai alaturi de mine  in fiecare moment.Daca in jurul meu este ceata....si am scapat mana mea din Mana Ta......intinde-ti bratul Tau....pentru caci  stiu ca tu poti privi ..chiar daca intunericul e gros.
   Descopera-ne talantul pe care l-ai pus in noi,apoi ajuta-ne sa il folosim in asa fel incat sa te bucuri de fiecare  din noi. 
            "Inima care e hotarata sa faca voia Tatalui..
                  nu se va teme niciodata de infrangeri"


 

                                O noapte linistita !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu