Versetul zilei

2 iulie 2011

Gânduri curate !

  Căutaţi pe Domnul câtă vreme se poate găsi; chemaţi-L câtă vreme este aproape.Să se lase cel rău de calea lui, şi omul nelegiuit să se lase de gândurile lui, să se întoarcă la Domnul care va avea milă de el, la Dumnezeul nostru care nu oboseşte iertând.”
„Căci gândurile Mele nu sunt gândurile voastre, şi căile voastre nu sunt căile Mele, zice Domnul.Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre.
Isaia 55:6-9


...O de ne-ar fi descoperite  toate gândurile noastre...noi înșine am fi uimiți de noi. În fiecare zi ne trece tot felul de gânduri care mai de care mai năstrușnice,mai rele,mai...pline de venin,gânduri de ură....gânduri de răzbunare...chiar dacă noi spunem altora că trebuie să ne iubim....dar "gândurile noastre ...nu sunt gândurile LUI"...și "dorințele noastre ..nu sunt dorințele LUI",și dau slavă Domnului că El nu gândește ca  și noi....
 Mi-a plăcut foarte mult o rugăciune pe care am auzit-o ultima dată când am fost la biserică,miercuri,...." Îți mulțumim Doamne că Tu nu ești un Dumnezeu care să te uiți la funcții,la poziții sociale,la bani....ci TU ești un Dumnezeu care te uiți la inimile noastre"......ce minunat....!!!!
   Dumnezeul nostru se uită la inima noastră !!!!
 El cunoaște absolut totul....și gândurile bune ,și gândurile rele. Îi mulțumesc că El nu împlinește dorințele celor răi.
Pentru fiecare gând nebun ....trebuie să venim înaintea LUI și să îi cerem iertare.
Poate ne întrebăm de ce....?
Răspunsul îl găsim în Ezechiel 33: 19.."Dar dacă cel rău se întoarce de la răutatea lui şi face ce este bine şi plăcut, va trăi tocmai din pricina aceasta!
  Iată ...pentru  ce trebuie să cerem iertare.
Eu îi cer iertare Domnului...tu dragul meu ce faci?


   O zi minunată și un sfârșit de săptămână binecuvântat !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu