Versetul zilei

18 iunie 2011

Rece sau in clocot ?

"O,daca ai fi rece sau in clocot"..... Apocalipsa 3:15

    Nu stiu cum va place dumneavoastra...dar de cate ori mananc supa  imi place sa fie fierbinte,fierbinte...iar daca beau apa....imi place sa fie rece ca gheata. Chiar am vara o problema cu apa...daca nu e rece...prefer sa nu beau.
   Stateam si citeam textul din Apocalipsa,si Domnul Isus are aceeasi atuitudine pentru Copiii Sai,ori reci,ori in clocot....situatia de mijloc nu ii place, de fapt nu exista nici a treia cale....si nici al treilea loc....Ori esti cu mine ,ori cu mamona...ceea ce inseamna impotriva LUI .
Oare chiar prefera Domnul Isus "RECE" in locul "CALDICEL"? Chiar vrea o inima de gheata decat o inima impartita...?
   Da ,cred ca da !

 
   In apropirea Laodicei,mai exact in Hierapolis ,existau niste izvoare minerale fierbinti,iar la Colosse  erau  izvoare  de apa reci. Cele fierbinti....si stim cu toti ca baile termale aduc vindecare ...iar cele reci aduc inviorare. Dar ganditi-va ,ce folos ar avea o apa caldicica....????? Niciunul  !!!
  Cam asa este si cu starea noastra spirituala.
Ori suntem in clocot pentru Domnul....ori daca nu.....atunci nu are nici un rost...crestini doar pe hartie.
Sunt multi in starea de caldicel...si foarte multi pozam in crestini,mergem la biserica ,duminica ne comportam ca atare....iar de luni....Domnul cu mila.Nu avem curajul sa spunem lucrurilor pe nume si ne gandim tot timpul "vai,ce va zice lumea"......
Dar ne-am pus intrebarea "CE VA ZICE DUMNEZEU?"
   Care este starea mea? Prin faptele mele aduc eu inviorare sau vindecare celor de langa noi?
 Ii trezesc  din starea de nepasare si ii trezesc pe cei indiferenti?

  Daca avem si noi o stare de caldicel...nu avem cum sa facem acest lucru....si aceasta stare a noastra nu ii ajuta cu nimic pe cei din jur....si nici nu ii poate schimba.

  Sunt situatii cand este nevoie sa fim ori reci ori in clocot,dupa cum o cere nevoia.Domnul Isus vrea asta de la noi,sa ne cercetam starea si sa facem o  schimbare,pentru ca o a treia cale  nu  NU EXISTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu