Versetul zilei

1 iunie 2011

EU TE IUBESC CU-ADEVARAT.....

Te-am inrolat in lupta sfanta si nu vreau sa dai inapoi
Ti-am daruit comoara vietii si nu vreau sa renunti mereu
Am pus in tine Duhul Slavei ,cea mai de pret comoara
Si te-am udat mereu,mereu in arsita de vara.
Am tot sapat la pomul tau c-am vrut s-aduca roada
De-aceea,tu ramai mereu cu mine tot in straja.
EU TE IUBESC CU-ADEVARAT,si te privesc cu mila
Si-atunci cand drumul tau e greu ,nu dispera,
Eu veghez langa tine,te-am urmarit ,si pas cu pas,
Veghez cand tu esti in necaz,Eu....iti cunosc lacrimile tale.
Sunt....... Dumnezeu  si vreau mai mult sa lucrez pentru tine
Dar nu uita ca sunt gelos,si vreau mai mult si de la tine.
Adu-mi pe-altar o jertfa vie,si glasul tau inalta-l sus
Caci nu e mult,si CEL CE VINE...vine sa iti dea raspuns !!!!


Este un SMS pe care l-am primit pe telefon acum 10 min...pur si simplu....sunt uimita.....Sunt uimita de modul in care Dumnezeu imi vorbeste in fiecare zi.Alege persoane prin care sa ne vorbeasca...alege oamenii pe care sa ii foloseasca..si de fiecare data Dumnezeu este SUVERAN in toate.
.....Sunt....... Dumnezeu  si vreau mai mult sa lucrez pentru tine
Dar nu uita ca sunt gelos,si vreau mai mult si de la tine.
Prin aceasta  fraza in mod deosebit Dumnezeu mi-a vorbit personal.Stiu ca sunt momente in viata mea in care nu sunt asa cum isi doreste Dumnezeu....nu fac,tot ceea ce Dumnezeu ar vrea sa fac....nu ma implic suficient in tot ceea ce Dumnezeu doreste...dar cred,  si am certitudinea , prin modul in care Dumnezeu alege sa imi vorbeasca zi de zi....STIU CA MA IUBESTE ...si ma vrea cu GELOZIE pentru EL!
   Multumesc lui Dumnezeu pentru acesti oameni deosebiti si pe care Dumnezeu ii foloseste la fel...tot intr-un mod deosebit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu