Versetul zilei

13 mai 2011

Vrei să îl întâlnești pe Domnul ???

Ceilalţi ucenici i-au zis deci: „Am văzut pe Domnul!” Dar el le-a răspuns: „Dacă nu voi vedea în mâinile Lui semnul cuielor şi dacă nu voi pune degetul meu în semnul cuielor şi dacă nu voi pune mâna mea în coasta Lui, nu voi crede.
 Ioan 20:25
Toma a fost unul din ucenicii la care Domnul Isus ținea foarte mult...și i-a dat această șansă:
Apoi a zis lui Toma: „Adu-ţi degetul încoace şi uită-te la mâinile Mele; şi adu-ţi mâna şi pune-o în coasta Mea; şi nu fi necredincios, ci credincios.
Ioan 20:27
TOMA...s-a întâlnit cu DOMNUL !!!


                         Și tu te poți întâlni cu El.
                 Dar cum te poți întâlni cu Domnul ????



  • DACĂ VREI SĂ ÎL VEZI PE DOMNUL, VINO LA PĂRTĂȘIE CU FRAȚII !
  • DACĂ AI NEDUMERIRI, VINO LA CEL CE ȚI LE POATE CLARIFICA !
  • DACĂ AI PROBLEME CU CREDINȚA, UITĂ-TE LA CEL CE E MEREU CREDINCIOS !
  • DACĂ AI NEVOIE DE PACE, VINO LA CEL CE ESTE DOMN AL PĂCII !
              O seară plăcută alături de Domnul !!!
                                                    Editorial pastor Mihai F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu