Versetul zilei

17 mai 2011

Roaga-te si inalta-i laude in noapte !

...noaptea cantam laudele LUI,si inaltam o rugaciune Dumnezeului vietii mele.Psalmii 42:8


    In cele mai grele momente si  mai ales in momentele de singuratate Dumnezeu isi face simtita prezenta cel mai bine.Cred ca aceste momente grele si de incercare ne sunt daruite de Dumnezeu cu un scop.
In suferintele si greutatile noastre,cred ca Dumnezeu vrea sa ne arate ca EL este singura sursa a puterii noastre si vrea sa fim dependenti de aceasta sursa.De fiecare data, in incercari  am privit mai mult la El si de fiecare data m-am intors  la El cu laude.Atunci pacea Sa imi inunda viata si imi da iarasi linistea  de care am nevoie.
   Cu siguranta si tu dragul meu ,poate treci prin asemenea momente.Poate chiar acum  iti sta in fata o situatie din care nu stii cum sa iesi,poate  ai ganduri care te chinuie de zile intregi...chiar saptamani....nu stiu....eu nu pot cunoaste problema ta,dar stiu ca Dumnezeu ne cunoaste pe fiecare in intregime.Stiu insa un singur lucru,in mijlocul incercarilor si suferintelor,abandoneza-te in bratul Domnului.El iti poate da rezolvare,El iti poate da PACEA SA 


"El stie durerea  cand e mai adanca
Lacrimi ce curg ziua si noaptea
Soptindu-ne  dulce : Te iubesc ! Nu uita !
Ne-a sterge lacrima ce-n ochi vom avea "


"Cand  te cauta necazurile...tu cauta-l pe Dumnezeu "

O noapte binecuvantata !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu