Versetul zilei

22 aprilie 2011

Jertfa care mi-a adus eliberare !

"Norodul stătea acolo şi privea. Fruntaşii îşi băteau joc de Isus şi ziceau: „Pe alţii i-a mântuit; să Se mântuiască pe Sine însuşi, dacă este El Hristosul, Alesul lui Dumnezeu.”
Ostaşii, de asemenea, îşi băteau joc de El; se apropiau, Îi dădeau oţet
şi-I ziceau: „Dacă eşti Tu Împăratul iudeilor, mântuieşte-Te pe Tine însuţi!”....Luca 23:35-37

    Astăzi este cea mai tristă zi ,ziua în care Domnul Isus a îndurat cea mai grea umilință adusă de omenire.A suportat batjocori și cele mai grele chinuri și dureri pe care le-ar putea cunoaște cineva vreodată.
   Era Singurul om fără de păcat și nu a fost găsită nici o vină în El ,dar a avut o singură vină,"ACEEA CĂ NE-A IUBIT"
    Ne-a iubit atât de mult ,încât și-a dat viața pe crucea de la GOLGOTHA pentru noi.


   Și-a dat viața pentru mine,pentru păcatul mizerabil din viața mea,ca eu să pot trăi și să am intrare în Împărăția Lui.
   Asta a îndurat atunci ,"chinuri,lacrimi ,plâns și durere".Asta este tot ceea ce i-a oferit lumea întreagă ATUNCI.....și este tot ceea ce îi oferim și ASTĂZI !!!
   Acolo EL a adus întregii omeniri,IERTARE,RĂSCUMPĂRARE și ÎMPĂCARE.S-a dat ca Miel de Jertfă pentru noi,și tot ceea ce a răbdat acolo....toate aceste chinuri ne-au adus SALVAREA.


  Cel mai minunat lucru și vestea cea mai minunată este că și astăzi jertfa din GOLGOTHA are aceeași putere de a curăta orice păcat.
  Poate curăta și păcatul meu și al tău,pentru că firi slabe și pământești păcătuim în fiecare zi.Și acum îl  trădăm,îl vindem și îl răstignim ...și prin toate aceste lucruri EL,FIU de DUMNEZEU și astăzi îndură batjocuri.
   Dar vin în fața SA,cu umilință și cu toată recunoștința ,să îi mulțumesc pentru  că mă iubește și acum ca și atunci,la fel de mult,să îi cer iertare pentru  nebunia de a-i bate  eu primul cui în palma SA.
    
    Doar datorită dragostei LUI eu astăzi sunt în viață și trăiesc prin HAR...toate acestea se datorează "EROULUI DIN GOLGOTHA"

2 comentarii:

  1. Frumoasa titulatura i-ai gasit Domnului meu:
    "EROUL DIN GOLGOTHA"
    Fii binecuvantata cu lumina din LUMINA! Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena,iti doresc o sarbatoare plina de har,binecuvantari si Domnul nostru sa fie Sarbatoritul principal.El sa ne aduca pace si vindecare inimilor noastre trudite.
    Te imbratisez cu drag si te sarut !

    RăspundețiȘtergere