Versetul zilei

9 aprilie 2011

Gabi Iluţ şi Ligia Bodea * Cântec de primăvară

 Natura-mbracă straie de primăvară, totu-i frumos, şi învie iară
Mii de culori inundă sufletul păsările cântă ,Slavă Ţie
Insectele din pământ învie,  toate le-ai creat minunat


Refren:

Cum să nu îţi cânt Dumnezeul meu, 
Cum să nu Te laud mereu
Cum să nu îmi plec genunchii
Cum să nu Îţi mulţumesc
Mă închin smerit înaintea Ta 
Şi Te laud iar din toată inima 
Tu eşti Dumnezeu, Tatăl meu


Natura renaşte pentru-a câta oară,sufletul meu spre lumină zboară
Viaţa este darul minunat, flori parfumate, mii şi mii de soiuri
Albinele se adună-n roiuri ,freamătă pământul ne-ncetat


Natura mă-nvaţă să mă-ncred în Tine, după furtuni, iarăşi soare vine
Norii grei de plumb se risipesc din anotimpuri viaţa e formată
Din noaptea grea, zorii se arată, dragostea triumfă-n viaţa mea

2 comentarii:

  1. Imi place mult Ligia Bodea!Iti doreswc o duminica senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie...este printre cantaretele mele preferate.
    La fel si tie iti doresc ,sanatate si o zi minunata Elena !!

    RăspundețiȘtergere