Versetul zilei

24 martie 2011

O zi cu soare în suflet !!!!!!

Bună dimineaţa !!!!!
Astăzi m-am trezit foarte veselă ....motivul...MULŢUMESC DOMNULUI PENTRU CĂ A  ÎNGĂDUIT ÎNCĂ O ZI ÎN VIAŢA MEA.
Nu este ceva normal...ci este doar HARUL SĂU. Doar datorită îndurării Sale astăzi ne putem bucura de căldura razelor de soare....soare  pe care aşa de mult l-am aşteptat după o aşa iarnă lungă şi geroasă.
Bucuraţi-vă de viaţă,bucuraţi-vă de tot ceea ce Dumnezeu a creat ,bucuraţi-vă că sunteţi sănătoşi şi mulţumiţi Domnului pentru toate.

"Deschide-mi ochii,ca să văd lucrurile minunate ale Legii Tale" Psalmii 119:18
"Eu am încredere în bunătatea Ta,sunt cu inima veselă,din pricina mântuirii Tale: cânt Domnului că mi-a făcut bine !" Psalmii13:5

Vă doresc o zi minunată !!!!!

3 comentarii:

  1. -o inimă mulţumitoare e un bun leac pentru suflete,asadar foloseşte-ţi balsamul întru vindecarea şi mântuirea semenilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. O inima mare e un dar divin

    RăspundețiȘtergere