Versetul zilei

14 martie 2011

/:La Tine Doamne imi inalt sufletul:/
Domnul meu, ma-ncred in Tine,
Sa nu fiu dat de rusine,
Cel rau sa nu se bucure de mine.

/:Nu-ti aminti greselile mele:/
Domnul meu, ma-ncred in Tine,
Sa nu fiu dat de rusine,
Cel rau sa nu se bucure de mine.

/:Invata-ma cararile Tale:/
Domnul meu, ma-ncred in Tine,
Sa nu fiu dat de rusine,
Cel rau sa nu se bucure de mine.

/:Cei ce cred sunt prieteni cu Domnul:/
Domnul meu, ma-ncred in Tine,
Sa nu fiu dat de rusine,
Cel rau sa nu se bucure de mine.

3 comentarii:

  1. Frumoasa alegerea ta draga Mona! Ador aceasta melodie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este una din cantarile mele de suflet.Astazi toata ziua am fredonat-o...si cred ca asta m-a facut sa o si postez pe blog.

    /:Nu-ti aminti greselile mele:/
    Domnul meu, ma-ncred in Tine,
    Sa nu fiu dat de rusine,
    Cel rau sa nu se bucure de mine.

    E un vers pe care il cant si il rog pe Domnul sa nu tina seama de toate greselile mele.

    O seara frumoasa ,Elena si domnul cu tine !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. DOMNUL.....scuzele de rigoare....merita Domnul sa fie scris cu MAJUSCULE

    RăspundețiȘtergere