Versetul zilei

16 februarie 2011

VREI SA FII RODITOR?

    Fiecare dintre noi am fost alesi de Domnul cu un scop si ni s-a dat o sarcina precisa.In Evanghelia dupa Ioan15:16 sta scris:
"Nu voi M-aţi ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi; şi v-am rânduit să mergeţi şi să aduceţi rod, şi roada voastră să rămână, pentru ca orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, să vă dea"
  Deci, noi am fost randuiti sa aducem roade !!!!!
  Poate ne intrebam ce trebuie sa facem ca sa putem aduce multa roada pentru Domnul ?
  Dar cea mai mare intrebare ramane:
                       VREI SA FII RODITOR?
Daca vrei sa fii roditor trebuie sa tii cont de cateva lucruri importante.


1.Nu-ti irosi viata cu lucruri lipsite de valoare !!!!
   Lucrurile care nu sunt roditoare  se usca si lucrurile care nu sunt de valoare sunt uscate (Ioan 15:6)
  "Dacă nu rămâne cineva în Mine, este aruncat afară, ca mlădiţa neroditoare, şi se usucă; apoi mlădiţele uscate sunt strânse, aruncate în foc, şi ard."

2. Accepta disciplina lui Dumnezeu !!!!!
  "Este adevărat că orice pedeapsă, deocamdată pare o pricină de întristare, şi nu de bucurie; dar mai pe urmă aduce celor ce au trecut prin şcoala ei, roada dătătoare de pace a neprihănirii." Evrei 12 :11

Prin disciplinare Dumnezeu are doua scopuri:
  • CURATIREA
  • RODIREA
  Daca ai hotarat sa nu iti irosesti viata cu lucruri lipsite de valoare si totodata accepti disciplina lui Dumnezeu, atunci nu iti ramane decat un singur lucru de facut....
STAI APROAPE DE DUMNEZEU CA SA PRIMESTI PUTERE SI SA AI VIATA DIN BELSUG.


 

 


Un comentariu: