Versetul zilei

26 ianuarie 2011

Care-i moştenirea ta?

   Plimbându-se prin sat, un boier s-a întâlnit cu un ţăran sărac şi a început a se lăuda cu averile lui:

    - Vezi tu livada de pe deal ? E a mea. Pădurile care înconjoară satul sunt şi ele ale mele. Până şi pământul pe care calci acum al meu este. Tot ce vezi, de jur-împrejur, e proprietatea mea. Toate astea sunt doar ale mele.

    - Dar acela ? - l-a întrebat tăranul, arătând cu degetul spre cer. Nu cred că şi cerul este al tău. Acela este al meu - a mai spus tăranul şi, cu zâmbetul pe buze, a plecat liniştit, lăsându-l pe boier mirat şi cu ciudă în suflet.
   Care este averea ta...dragul meu...????
Poate şi tu te lauzi cu realizările tale....dar nu uita...cea mai mare realizare a ta va  fi....DACĂ AI CA MOŞTENIRE CERUL !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu