Versetul zilei

30 decembrie 2010

O filă albă...o nouă șansă !


   Aici se încheie un capitol al vieții mele,cu bune ,cu rele,cu câte puțin din fiecare....
   Astăzi este momentul de a-mi  face un bilanț a tot ceea ce înseamnă 2010.
Cu sigurantă sunt lucruri pe care aș fi dorit să le fac bine,sunt lucruri care poate nu aș fi dorit să se întâmple,dar acum la final, constat că indiferent ce am  dorit, nu  mai pot schimba nimic.Stiu că toate lucrurile au fost îngăduite de Dumnezeu. De ce....?...știe El Tatăl.
  • mi-am dorit să fiu mai bună,dar am avut momente când am fost rea,
  • mi-am dorit să fiu mai  iertătoare cu cei din jurul meu,dar au fost momente când am vrut doar eu să capăt iertare,în schimb eu nu am iertat,
  • mi-am dorit să fiu mai înțelegătoare,dar am avut momente când doar eu am vrut să fiu înțeleasă,dar din păcate  eu nu am înțeles,
  • mi-am dorit să fiu mai  iubitoare față de semeni mei...dar nu întotdeauna am reușit,
  • mi-am dorit  să  fiu un exemplu pentru cei din jurul meu....dar din păcate nu întotdeauna am  dovedit,
  • mi-am dorit  să urc muntele alături de Dumnezeu,dar au fost momente în viață când l-am lăsat pe Dumnezeu să urce singur,pentru că eu am  obosit și vroiam să fac o mică pauză,
  • am vrut să fiu cel mai bun CREȘTIN,dar nu am reușit.
                  Am vrut atâtea lucruri........!!!!!!!
   Știu că nu am putut să-mi îndeplinesc toate promisiunile pe care le-am făcut înaintea lui Dumnezeu,dar știu că acum am o nouă șansă.

Se deschide o nouă filă...o filă albă,imaculată,o nouă șansă de a face tot ceea ce nu am facut.
                                  
...și încă o șansă de a-mi păstra fila curată.

AJUTĂ-MĂ  DOAMNE   !!!!

          Rugăciunea  mea pentru 2011
http://www.youtube.com/watch?v=lYjlUbWBHg0

2 comentarii:

  1. -Învăţând să uiţi, vei suferi mai puţin. Învăţând să uiţi, vei înainta mai repede spre Dumnezeu, fiindcă nu vei mai fi împovărată de lucruri trecute.
    -Sarbatorile de iarna sa-ti aduca in suflet multe bucurii si fericire!
    -Fie ca sarbatorile de iarna sa ne gaseasca mai buni si mai aproape de Dumnezeu.
    -cu repect şi drag vyky&fam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc foarte mult pentru gândurile și mesajele tale care mă încurajează în fiecare zi,indiferent pe ce cale vin.
    Acum în prag de AN NOU,mă rog ca Dumnezeu să te binecuvânteze,El să îngrijească de tot ceea ce ai nevoie,El să îți fie sprijinul si adăpostul tău si al întregii familii.Fiți binecuvântați ! An nou fericit !
    Va îmbrătișez cu drag,Mona

    RăspundețiȘtergere