Versetul zilei

5 decembrie 2010

Incredinteaza-ma Doamne !

   Am sa ma dezbrac de mine ca pe-o haina pe care o lasi in drum,si voi ingenunchea.Voi ridica mainile ca sa-mi vezi mai bine durerea si singuratatea imi voi recunoaste neputinta fara Tine,voi cersi viata aici unde moartea este pretutindeni si atunci nu se poate sa nu-Ti apleci Mana Ta  spre mine.
   Incredinteaza-ma Doamne doar atat.... cat sa-mi aminteasca mereu, ca prin puterile mele nu as putea face nimic,daca Tu nu ai fi la capatul celalalt al poverilor..daca nu le-am purta impreuna !
Psalmii 119:33-34 
  Învaţă-mă, Doamne, calea orânduirilor Tale, ca s-o ţin
până în sfârşit!
Dă-mi pricepere, ca să păzesc Legea Ta şi s-o ţin din toată inima mea.  
                  
      O zi binecuvantata !
  

                  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu