Versetul zilei

22 noiembrie 2010

EU vreau să fiu diferită...

  Ştiu că Dumnezeu m-a aşezat în focul suferinţelor. Am acceptat loviturile de ciocan pe care mi le-a dat viaţa şi uneori mă simt la fel de rece şi nesimţitoare ca apa care provoacă suferinţă oţelului. Dar nu cer dacât un lucru:

 "Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Fă-mă să fiu o unealtă  în Mâna Ta,modelează-mă cum doreşti chiar dacă uneori mi-e greu...dar desăvârşeşte-ţi opera, Doamne.
  Încearcă cum crezi că e mai bine câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor.Ştiu că este imensă grămada acestor suflete...dar EU vreau să fiu diferită...

DACĂ:
...nu am înţelepciune.....aminteşte-mi de SOLOMON
...nu am credinţă suficientă....fă-mă să îmi amintesc de  AVRAAM
...nu am răbdare...fă-mă să nu uit de  IOV
...nu am blândeţe.....fă-mă să seamăn cu MOISE
...nu am curaj... doresc să fiu ca DEBORA
...nu am ascultare... aminteşte-mi de SAMUEL
...nu am îndrăzneală...fă-mă să fiu ca ESTERA
...nu am bunătate...aminteşte-mi de DAVID

...NU AM DRAGOSTE ... fă-mă să îmi amintesc de TINE DOAMNE ISUSE ! 

O seară binecuvântata !

2 comentarii:

  1. sunt bune dorinţele mai sus menţionate dar,am o întrebare
    -când vom fi noi înşine în Cristos o făptură nouă?
    mai simplu fii tu însăţi!
    o binecuvântare sfântă si un har îmbelşugat în Cristos Domnul nostru!
    cu respect vyky

    RăspundețiȘtergere
  2. Da....nimic mai simplu...!
    Daca fiecare din noi am fi "schimbarea" pe care vrem sa o vedem la ceilalati,toti am fi o faptura noua in Hristos.

    Multa pace si binecuvantari !

    RăspundețiȘtergere