Versetul zilei

4 noiembrie 2010

"Ţine si pocăieşte-te".


 
Adu-ţi aminte dar cum ai primit şi auzit! Ţine, şi pocăieşte-te! Dacă nu veghezi, voi veni ca un hoţ, şi nu vei şti în care ceas voi veni peste tine.

    Un verset care...ne avertizează clar : "ţine si pocăieşte-te". Cui  se adresează acest verset...?
Nouă creştinilor....nouă celor care l-am primit pe Domnul Isus, şi pe parcursul vieţii noastre...ne-am împotmolit pe drum,sau poate tratăm cu prea mare uşurinţă toate aceste lucruri.

Eu cred că ar trebui să luăm cu cea mai mare seriozitate  tot ce ce spune Scriptura.Trăim vremurile din urmă şi vedem că fiecare zi cu tot ceea ce se întamplă ....ne vestesc semnele venirii Domnului.Şi spun asta pentru că ...unul dintre aceste semne  se referă la noi creştinii.

2Timotei 3:1-5
Să ştii că în zilele din urmă vor fi vremuri grele.
Căci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, lăudăroşi, trufaşi, hulitori, neascultători de părinţi, nemulţumitori, fără evlavie, fără dragoste firească, neînduplecaţi, clevetitori, neînfrânaţi, neîmblânziţi, neiubitori de bine, 
vânzători, obraznici, îngâmfaţi; iubitori mai mult de plăceri decât iubitori de Dumnezeu;
având doar o formă de evlavie dar tăgăduindu-i puterea. Depărtează-te de oamenii aceştia.
dar.................
vers.14
Tu să rămâi în lucrurile, pe care le-ai învăţat şi de care eşti deplin încredinţat,..

Oare nu suntem noi creştini aşa?
Oare la cine se referă Biblia când spune că "dragostea celor mai mulţi se va răci"?

Am primit atâtea învaţături bune,ştim,cunoaştem...şi totuşi  nu le respectăm...oare de ce?
"ŢINE SI POCĂIEŞTE-TE".... mai avem o şansă.. şi din nou folosesc  denumirea blogului pe care i-am dat-o.....mai există o şansă,.în care putem veni înaintea Domnului mărturisind tot ceea ce am greşit şi El ne poate ierta.


Melodia zilei-COCA SARONI-OMULE

     O zi binecuvântată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu