Versetul zilei

13 octombrie 2010

Toţi putem avea o şansă....!

                                 Da...şi eu am avut o sansă...!
     Îmi place să cred acest lucru şi cred că acesta este şi unul din motivele pentru care am hotarât să scriu aceste lucruri.
Atunci,când nici măcar tu nu mai crezi in tine,când nu mai ai convingerea că poţi să te ridici din locul în care ai căzut...Dumnezeu îţi vine în ajutor şi iţi mai dă o şansă.
    Eu am primit această şansă...deşi nu meritam.Am strigat după ajutor,iar EL mi-a întins o mână.
      În viată, fiecare din noi ajunge la un moment dat dornic  sa işi caute fericirea...
 Dar,oare  ce este fericirea?
 Există pe pamânt fericire?
     Dacă privim din perspectiva oamenilor ,da există.Pentru ei fericirea înseamnă ,bani,bogăţii,faimă,etc...dar din punct de vedere spiritual fericirea noastră se gaseşte în Psalmii 73:28
"Cât pentru mine, fericirea mea este sa mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale"
    Dar cine poate întelege o astfel de fericire....Când  ai tot ce vrei, când faci ce vrei şi nimeni nu te trage la răspundere pentru ce faci....când poţi obţine tot ce vrei.....mai cauţi altă fericire....?
De ce să cauţi altceva când ai tot ce te-ar putea face fericit..?
  Şi totuşi ce tragedie....să trăieşti cu această convingere că  eşti fericit...şi de fapt sufletul  tău să îţi fie atat de gol....atât de singur...
  Şi  atunci începi să  cauţi...alergi...alergi să cauţi ceva care te-ar putea  face cu adevărat fericit.....
  Wow...şi uite că ai găsit...!
 Fericirea adevarată ,înseamnă mult mai mult.Fericit  poţi  fi doar atunci când îl  ai pe Dumnezeu cu tine.
 Eu am găsit aceea fericire !
Caut-o şi tu....aleargă,întreabă...nu  te amăgi singur spunându-ţi că eşti fericit....pentru că ştii în sinea ta care este adevărul.Cu sigurantă Domnul vrea ca şi tu să fii fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu