Versetul zilei

28 octombrie 2010

Nu te teme !

"NU te teme de ei: caci Eu sunt cu tine ca sa te scap-zice Domnul" Ieremia1:8

    Aceeasi promisiune  este valabila si pentru noi,astazi.
    Privim in jurul nostru , privim la tv...daca mai privim...eu una am ales varianta a doua,si ceea ce vedem ne cam sperie,ne ingrijoreaza viitorul nostru,al copiilor nostri,si ne intrebam....oare ce va fi maine?
   Traim o vreme in care suntem nesiguri, parca mai mult ca niciodata...suntem nesiguri pe jobs-ul nostru,suntem nesiguri pe relatiile noastre, am ajuns sa nu mai fim siguri pe nimic!
Este destul ,chiar foarte  ingrijorator!...spun cei mai multi.....dar ce spunem noi...crestinii ?
Bazati pe Cuvantul din Scriptura, noi, Nu  ar trebui sa ne facem nici un fel de griji......si  chiar nu trebuie sa ne facem nici un fel de griji.
  Dumnezeu ne-a promis ca nu ne va lasa...si din cate stim, El niciodata  nu face promisiuni  ca mai apoi sa nu le respecte.
           "Nu va ingrijorati ce veti manca sau ce veti bea...."
Nu vi s-a intamplat niciodata sa experimentati  acest lucru cu Dumnezeu? Eu personal de-atatea ori am experimentat,si de fiecare data Dumnezeu a fost alaturi de mine.
   Se intampla cand trecem prin situatii....sa zic asa.."disperate",si nu primim raspuns...Ne-am intrebat de ce ?
  Inseamna ca ceva umbreste relatia nostra cu El si  ea nu mai functioneaza  normal.Credinta noastra  e din ce in ce mai mica,pentru ca numai atunci incep sa apara semne de indoiala  in ceea ce privesc promisiunile Lui.
    In ciuda nesigurantei  in care traim ,singurul lucru de care intr-adevar putem fi siguri: SUNT PROMISIUNILE LUI DUMNEZEU.

    Ma rog ca Dumnezeu sa ne dea aceea siguranta  pe care poate unii dintre noi am pierdut-o,si astazi mai mult ca oricand,sa stam bazati pe promisiunile Lui.

O zi binecuvantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu