Versetul zilei

15 octombrie 2010

Iartă-mă,TATĂ...!

"EU îţi şterg fărădelegile ca un nor, şi păcatele  ca o ceaţă,întoarce-te la Mine căci Eu te-am răscumpărat" Isaia 44 :22

    Am meditat mult la acest verset ,şi mă întrebam de multe ori...de câte ori ne iartă Dumnezeu?
În fiecare zi venim în faţa Sa şi ne mărturisim păcatele,ne cerem iertare şi apoi plecăm în treburile noastre de zi cu zi,lăsându-ne  purtaţi  şi călauziţi ,nu întotdeauna de Duhul Domnului.Ne comportăm în anumite momente uitând că suntem Copiii  LUI,uităm că trebuie să fim "sarea pamântului şi lumina lumii"  pentru că aşa obişnuim să cerem în rugăciune ...nu...? Doamne, ajută-ne să luminăm pe cei din jurul nostru,ajută-ne să fim sarea pamântului...păi cum îi luminăm pe cei din jurul nostru dacă noi ne comportăm de multe ori mai rău decât aceia  care nu sunt Copiii lui Dumnezeu.
   Dar rămâne o întrebare atunci,  de ce  facem  totuşi astfel de lucruri ? Venim înaintea Lui ne cerem iertare şi după câteva ore o luăm de la capăt.
   Sincer, mi s-a întâmplat acest lucru personal ,să vin să îmi cer iertare,să-mi recunosc starea în care mă aflu şi să mă căiesc de tot ce am făcut,
  şi să îi promit: Doamne, de astăzi vreau să fiu ca Tine, mai sfântă, mai curată, vreau să fac doar Voia Ta, vreau să fiu o stea care să strălucească în întunericul acestei lumi...si mâine.... am fost  poate mai jos decât am fost cu o zi în urmă, şi aici mă refer la starea mea spirituală.
Venea momentul când vroiam părtăşie cu Tatăl meu şi atunci....surpriză... nici nu îmi găseam cuvintele, mi-era atât de ruşine şi nici măcar nu ştiam ce să îi spun....
Ce aş mai putea să îi spun:...Doamne, am păcătuit din nou...?
Păi , ieri parcă  ţi-am cerut iertare pentru păcatele mele.....şi astăzi vin din nou cu aceiaşi rugăminte ,spunându-ţi sa mă ierţi căci iarăsi am păcatuit ?
Şi cred că  multora ni s-a întâmplat acest lucru de multe ori.
Dar, dacă venim înaintea Lui cu căinţă Dumnezeu ne mai poate da o şansă în Mila  si Îndurarea Sa. Pentru că trăim sub Har şi avem un mijlocitor la Tatăl ,pe Fiul Său ISUS HRISTOS,putem primi iertare de păcatele noastre,prin credinta noastră.

i prin faptul că El însuşi a fost ispitit în ceeace a suferit,
poate  să vină în ajutorul celor ce sânt ispititi" Evrei 2: 18

De-aceea ,vino astăzi înaintea Lui cu  credintă şi căinţă ,mărturiseşte-i tot ceea ce ai greşit şi roagă-l ,NU să te ferească de ispite,ci să îţi dea putere de biruintă asupra lor.


O zi binecuvântată alături de DOMNUL !

Melodia zilei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu