Versetul zilei

29 octombrie 2010

El vrea să îţi vina în ajutor !








Sunt momente,când valurile vieţii lovesc atât de dur  în barca noastră şi  simţim că ne vom scufunda.Strigăm la Tatăl nostru după ajutor,intervine,si încet ,încet,furtuna se linişteşte,corabia noastră  începe să plutească liniştit şi începem să ne  apropiem de mal.....dar nu trece mult si vine alt val,şi alt val....şi întotdeauna când zicem....în sfârşit viaţa mea e mai linistită...atunci loveşte din nou,şi parcă viaţa noastră este într-o furtuna permanentă.
    Dar este atat de bine că avem Cuvantul lui Dumnezeu  călăuză pe calea noastră.

Dar am chemat Numele Tău, Doamne, din fundul gropii.
  Tu mi-ai auzit glasul: „Nu-Ţi astupa urechea la suspinele şi strigătele mele.”
În ziua când Te-am chemat, Te-ai apropiat şi ai zis: „Nu te teme!”

Este aşa de bine să ai către cine striga !
Este si mai bine să ştii că ai cine să te asculte !
                   Incearcă să nu disperi !
Dumnezeu ascultă glasul cererilor tale şi El  vine în ajutor celor ce îl cheamă dintr-o inimă sinceră.
      Vino la El,aruncă asupra Lui toate problemele tale şi El  te va ajuta !
                                                                   O zi binecuvântata.
Melodia zilei: fraţii Groza
               http://www.youtube.com/watch?v=TShMw8307yE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu